czwartek, 2 marca 2017

PicRate - github #2

Jest to post do projektu: PicRate (Kliknij, żeby przejść do postu o projekcie)

Ja i gitHub - musiałem się nauczyć przynajmniej podstaw - Jak wstawić index.html przez gita, żeby się wyświetlało innym na gitHubie. Powiedzmy, że uporałem się z problemem, ciągle nie sprawdziłem wielu funkcjonalności gita, ale potrafię robić najważniejszą rzecz: Wysyłać pliki do repozytorium :D.


Poważnie mówiąc, wysłałem podstawowe pliki, które w tym momencie są w rozsypce, bo testowałem wiele rzeczy, semantyką będę się zajmował pod koniec i różnymi usprawnieniami HTML CSS, nie skupiałem się na tym zbytnio. Paradoksalnie priorytetowo miałem się zająć desingiem najbardziej. Moim skromnym zdaniem UX na portalach społecznościowych jest chyba najważniejszym czynnikiem w tych czasach, jak coś wygląda dobrze i miło się z tego korzysta to będzie bardziej popularne niż okropne ale lepiej funkcionalne. Może się mylę, żadnych badań nie robiłem.


Muszę też popracować nad gitHubem, żeby jakoś to wyglądało.


GitHub: kliknij tutaj


[Na początku był index.php]/^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz