niedziela, 26 marca 2017

PicRate - Cisza #7

Postanowiłem zmienić kolejność linków w postach, teraz będą umieszczone na dole ze względu na to, że parę PIERWSZYCH zdań wyświetla się na stronie dajsiepoznać. Postaram się też na dodawanie większej ilości zdjęć, bardziej się rozpisać i planować wszystkie posty.

Co do samego projektu - zaczyna mnie męczyć ta cała otoczka i struktura HTML. Tak to jest jak się nie ma przygotowanego projektu tylko wymyśla się w trakcie pisania. Bardzo zła praktyka z mojej strony, ale też nie mam dobrych narzędzi do stworzenia tego co by mi się spodobało. Muszę nad tym pomyśleć i popracować, żeby nie musieć zmieniać wielu linijek, tylko dlatego, że zapomniałem o jednej rzeczy, która mi się przypomniała już post-faktum.

Link do projektu: PicRate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz