niedziela, 26 marca 2017

PicRate - Grafik #8

Stworzyć muszę swój własny grafik zajęć. Odkładanie rzeczy na później nie jest dobre a posiadanie grafiku w pewnym stopniu eliminuje ten problem. 

Przed samym PHP stworzyć muszę jeszcze parę stron dla użytkownika i zajmuje się w końcu czymś poważniejszym, mianowicie JavaScriptem a finalnie PHP i MySql.
Razem z grafikiem zajęć najlepiej będzie jak sobie poukładam wszystko co chcę zrobić w projekcie. Dzięki temu nie będę się zastanawiał "hm, to już zrobiłem, to teraz przejdę do tego" a potem się okaże, że pominąłem ważną kwestie i muszę wszystko zmieniać. Tak właśnie powinno się tworzyć - z głową.





Link do projektu: PicRate

Informacje: Zaktualizowałem gitHub

Następny post będzie dotyczył strikte "DajSiePoznać" tj. opiszę kim jestem i czym się zajmuje, od kiedy i po co mi to wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz