środa, 8 marca 2017

PicRate - damn i need inspiration #3

Projekt: PicRate
Nawet nie zacząłem tworzyć konkretów, a już mam pierwsze problemy, mianowicie nie mam bladego pojęcia jak zaprojektować wygląd strony do przesyłania zdjęć. Postanowiłem, że zrobię to jako-tako przynajmniej na jakiś czas, wzorując się na innych portalach zakładam, że nikt nie będzie spędzał dużo czasu na tej podstronie.



DajSiePoznac: Jest to początek, a już mam oko na parę świetnych projektów i swoich "ulubieńców", świetne pomysły a fakt, że jest to open source - coś niesamowitego! Ile z tego wszystkiego poznam nowych rozwiązań.


Co do projektu: Kiedy skończę projekt? Czy wrzucam go na hosting? Co się dzieje potem?


Nie wiem jak to powiedzieć, więc przedstawię wam "piramidę moim priorytetów":



Skończenie projektu wiąże się z nauką i sporą dawką doświadczenia więc jestem pewny, że go skończę.


A tak naprawdę to już wygrałem. Sam fakt, że nauczyłem się korzystać z gitHuba, poznałem jak PHP radzi sobie z plikami i dowiedziałem się jak nieco lepiej korzystać z bazy danych MySQL. Teraz tą nagrodę tylko zwiększam z każdym dniem pracy z tym projektem.

Następny post będzie stricte o całym projekcie, przedstawię tam screeny podstron i opisze ich przyszłe działanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz