niedziela, 23 kwietnia 2017

PicRate - $_SESSION['PHP']; #16

W końcu czas na PHP.
Przy projekcie nie korzystam z żadnego frameworku PHP. Opieram się na sesjach i MySQL. Stworzyłem już rejestracje i logowanie. Zostają zdjęcia, komentarze, uprawnienia dla użytkowników i moderacja treści. Na gitHub będę dodawał też backup bazy danych. Naprawdę przydałby się hosting. Na swojej drodze nie znalazłem jak na razie problemów. Oczywiście, jeżeli chodzi o kod, z czasem ciągle mam problemy. Mija niewyobrażalnie szybko.


Postanowiłem też, że zamiast robienia osobnego posta na temat "Daj sie poznać" jak sama nazwa mówi - posta o mnie - zrobię po prawej stronie blok z informacją kim jestem.
Jeżeli DSP wystartuje za rok stawiam na więcej. Dobrze wiem jak wygląda krzywa uczenia się programowania, ale jestem ambitny.

Link do projektu: PicRate

Aktualizacje: Zaktualizowałem gitHub.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz