niedziela, 23 kwietnia 2017

PicRate - PicRate a DajSiePoznac #15

Witam wszystkich zgromadzonych! Po przejrzeniu paru blogów dajsiepoznać mogę wywnioskować dwie rzeczy:

1. Plan konkursu to niesamowity pomysł. Na prawdę ludzie dodają sporo materiałów, które można bez wątpienia zaliczyć jako edukacyjne za darmo dlatego, że wymagany jest blog.
2. Mój blog jest strasznie "łysy" w porównaniu do niektórych, ale od razu widać kto prowadził już kiedyś bloga a kto zaczął pare miesięcy temu. Jeżeli będzie następna edycja Daj Sie Poznać, mam zamiar przygotować bloga takiego, który by faktycznie mnie reprezentował. Poczekajmy rok.

Ciekawi mnie też ile osób już odpadło. Na początku myślałem, że prowadzenie bloga i pisanie kodu to bułka zmasłem, ale jak się okazuje nic bardziej mylnego. Wymóg dwóch postów wywiera presje jak i motywuje do pisania. Zabiera to czas, zastanawiam się, dlaczego DSP nie może startować w wakacje.
Na pewnym blogu znalazłem komentarz "Nie poddawaj się….Ja też obydwa wpisy na bloga popełniam w ostatni dzień tyg  zaś koduje ukradkiem 1-2 wieczory w tyg.
Nie uważam tego za porażkę, a jedynie alternatywne zarządzanie czasem.". Jednak nie jestem sam. Największym problemem programowania jest czas poświęcony na to.

Szukałem osób którę "piszą facebooka", znalazłem i takie. Doceniam takie ambicje, ale... no cóż, jeszcze się nie skończyło, może się im uda. Mam zamiar też, dać w przyszłości linki do ciekawych projektów innych osób, np. 9MSC Joanny Repelewicz. Przekonywający opis, pisanie kodu w ciąży i tak dalej. Świetna sprawa, ale postów? Brak. "Javny Kod" nawet nie wystartował. A szkoda. Mimo wszystko całkiem przyjemnie się czyta blogi innych początkujących. Staram się szukać projektów z technologii, które znam, dlatego na przyszłej liście pojawią się w większości projekty związane z webmasterką.

Projekt ma już hashowane hasła. Większość rzeczy już działa zsynchronizowane z użytkownikiem.


Link do projektu: PicRate

Aktualizacje: Brak aktualizacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz